Algemene voorwaarden

 

Algemene voorwaarden

Op deze pagina vind je de algemene verkoop -, levering - en betalingsvoorwaarden van Roppongi, opgesteld conform de Wet Koop op afstand die van kracht is sinds 1 februari 2001. 
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten met betrekking tot het online bestellen bij Roppongi. Door artikelen bij Roppongi te bestellen geef je aan akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.

Prijzen & aanbiedingen

De vermelde prijzen zijn in euro's, inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Roppongi kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in haar website. Aanbiedingen zijn geldig voor de vermelde termijn en zolang de voorraad strekt.

Betaling, verzending & levering

U kunt betalen door het bedrag inclusief de verzendkosten vooraf over te maken op het rekeningnummer van Roppongi, 57.51.06.662 ABN-AMRO te Amsterdam. Uw bestelling wordt gemiddeld binnen 7 werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden. Over de ontvangst van uw betaling en de verzending van de bestelling wordt u door Roppongi per e-mail geïnformeerd.
Mocht uw bestelling niet voorradig zijn dan krijgt u binnen 2 werkdagen een e-mail.
De verzending, middels gerenommeerde bedrijven, vindt plaats onder de volledige verantwoordelijkheid van het verzendbedrijf. Voor beschadiging, vermissing of andere problemen tijdens de verzending is Roppongi niet aansprakelijk.
Indien het bedrag van uw bestelling niet binnen 7 dagen op de rekening van Roppongi is bijgeschreven kunnen wij de reservering van uw bestelling niet garanderen en ontvangt u van ons een e-mail dat de artikelen van uw bestelling uit de reservering gehaald worden.

Annuleren, ruilen & retourneren

Roppongi accepteert een annulering op elk tijdstip voorafgaande aan verzending. Zodra een product echter is verzonden, is annulering niet meer mogelijk. Annulering dient schriftelijk per mail plaats te vinden.

Wij doen er alles aan om je via onze website volledig te informeren over de artikelen. Mocht een artikel niet aan je verwachtingen voldoen, dan kan dit geruild en/of geretourneerd worden.
Je moet een artikel op eigen kosten te retourneren. Voor retourneren en/of ruilen gelden de volgende voorwaarden:

  • stuur Roppongi voorafgaand een e-mail via info@roppongi.nl met daarin vermeld de artikelen die je wilt ruilen/retourneren, je naam, woonplaats en rekeningnummer.
  • Het ruilen/retourneren kan binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling
  • Je stuurt het ongebruikte artikel in de originele verpakking op naar Roppongi, Van Hallstraat 679, 1051HG, Amsterdam.
  • De retourzending moet voldoende gefrankeerd zijn en het risico van verzending ligt bij de klant.
  • Wij zullen het aankoopbedrag (inclusief eerdere verzendkosten) binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel op je rekening terugstorten.
  • Roppongi behoudt zich het recht voor retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag terug te betalen wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt, wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd of wanneer de goederen niet in originele verpakking retour zijn gezonden.
  • Producten die in de uitverkoop zijn kunnen niet worden geretourneerd. Je wordt hier bij je online aankoop reeds op geattendeerd.

Privacy

Persoonsgegevens worden in ons klantenbestand opgenomen en gebruikt voor de afhandeling van bestellingen en het verzenden van de nieuwsbrief. Deze gegevens worden niet aan derden doorgegeven. Wilt u de nieuwsbrief niet ontvangen dan kun je dat aangeven bij het plaatsen van de bestelling.

Overige bepalingen

De informatie op de site van Roppongi wordt met alle zorgvuldigheid samengesteld. Roppongi is echter niet aansprakelijk voor de gevolgen van onjuiste of onvolledige informatie op haar website, alsmede voor tik -, zet- en drukfouten waardoor onopzettelijk een onjuiste verkoopprijs zou kunnen worden gecommuniceerd. Indien zich dit voordoet zal Roppongi de vermelde prijs zo snel mogelijk aanpassen.
Roppongi heeft het recht deze algemene voorwaarden en de inhoud van de website te wijzigen.

Klachten en vragen

Roppongi streeft naar tevreden klanten. Mocht je ondanks onze inspanning en zorg klachten hebben over onze geleverde diensten en/of producten horen wij dit erg graag. Mail je vraag of klacht naar info@roppongi.nl. Roppongi streeft ernaar binnen 48 uur contact op te nemen naar aanleiding van deklacht. We zullen er in ieder geval alles aan doen deze naar tevredenheid op te lossen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
© Copyright 2017 roppongi - Powered by Lightspeed